Paplašinot modes preču mazumtirgotāja “Apranga Group” pārstāvēto zīmolu skaitu, modes un dzīvesstila tirdzniecības centrā “Spice” atvērts pirmais “Boggi Milano” mazumtirdzniecības ķēdes veikals Baltijas valstīs. Itāļu dzīvesveida un to unikālās modes izjūtas iedvesmots, “Boggi Milano” piedāvā mūsdienīgu vīriešu apģērbu gan ikdienai, gan formāliem pasākumiem.
Jaunais “Boggi Milano” veikals, kura platība ir 168 kvadrātmetri, kļūs par galamērķi vīriešiem, kuri meklē stilīgas un daudzveidīgas garderobes iespējas. Zīmolu raksturo īpaši viegli apģērbi, maigi toņi un tekstūras, brīvi piegriezumi un ilgtspējīgi risinājumi. Šie elementi veido modernu, taču viegli valkājamu un kombinējamu garderobi moderniem vīriešiem, kuri novērtē stilu un kvalitāti.
Zīmols “Boggi Milano” katru gadu piedāvā dažādas kolekcijas pavasara/vasaras un rudens/ziemas sezonām, un sezonas gaitā papildina sortimentu ar jaunām izvēlēm. Katra kolekcija ir rūpīgi veidota, lai atspoguļotu aktuālās modes tendences, vienlaikus paliekot dziļi uzticīga mūžīgajai elegancei un kaislei, kas raksturīga Itālijā radītai modei.
Zīmols ir vērsts uz inovācijām, tehnoloģijām, ilgtspēju un kvalitāti. Veikalu galvenā sortimenta pamatu veido materiāli ar izcilām tehniskajām īpašībām.
Kopš pirmā veikala atvēršanas Milānā 1964. gadā, “Boggi Milano” ir izaudzis par nozīmīgu vīriešu modes spēlētāju. Zīmols ir pārstāvēts vairāk nekā 58 valstīs un vairāk nekā 200 veikalos visā pasaulē. Veikala atvēršana Rīgā ir nozīmīgs pagrieziena punkts zīmola paplašināšanā jaunā tirgū, piedāvājot leģendāro Itālijas stilu Baltijas reģionā.
Veikals “Boggi Milano” modes un dzīvesstila tirdzniecības centrā “Spice” aicina iepazīt plašo Itālijā radīto vīriešu apģērbu klāstu un izbaudīt zīmola unikālo stilu un kvalitāti.