Vadošais modes preču mazumtirgotājs Baltijā "Apranga group" ir atvēris jaunāko zīmola "Zara" koncepta veikalu Baltijas reģionā. Kopš veikala pirmās atvēršanas 2007. gadā, tirdzniecības centrā “Spice”, tā platība ir vairāk nekā divkāršojusies. Jaunais veikala dizains ir veidots tā, lai tas būtu vērsts uz ilgtspēju un uzlabotu vispārējo klientu iepirkšanās pieredzi.
“Gadiem ilgi šis “Zara” veikals bija vismazākais no visiem mūsu veikaliem, taču šobrīd tas liek atcerēties Pelnrušķītes stāstu, jo kļuvis par vismodernāko un digitāli integrētāko, kā arī tas piedāvā klientiem Baltijas reģionā unikālu iepirkšanās pieredzi,” stāsta SIA “Apranga Group” ģenerāldirektors Rimantas Perveneckas.
Patlaban šis ir vienīgais veikals Baltijā ar pilnu digitalizāciju un RFID tehnoloģijas integrāciju. Digitalizācija ļauj klientiem pasūtīt pirkumus tiešsaistē un saņemt tos bez saskarsmes ar veikala darbiniekiem. Tas iespējams, pateicoties jaunajam “Click & Collect” pakalpojumam. Taču mūsu iemīļotā veikala apmeklēšanas pieredze neizzūd, drīzāk var teikt, ka tā pilnveidojas, kļūstot klientiem ērtāka un pieejamāka. Pilnībā RFID integrētais veikals ļauj klientiem pieprasīt citus izmērus, krāsas vai preces, neizejot no pielaikošanas kabīnes, kā arī tehnoloģija sniedz iespēju klientiem apskatīt reāllaikā visus pieejamos izmērus un preču specifikācijas. Tā ir jaunā nākotnes veikalu koncepcija - apvienot unikālu iepirkšanos klātienē ar pilnīgu digitālo integrāciju.
"Ar prieku uzņemam tirdzniecības centrā "Spice" jaunāko “Zara” zīmola koncepta veikalu, kas iezīmē nozīmīgu notikumu gan mūsu tirdzniecības centram, gan visam Baltijas reģionam. Tā ieviešana vēlreiz pierāda tirdzniecības centra “Spice” unikalitāti mazumtirdzniecības jomā, sniedzot iespēju apmeklētājiem izbaudīt jaunākās inovācijas modes un tehnoloģiju jomā. Esam gandarīti, ka spēsim piedāvāt saviem apmeklētājiem vēl nebijušu iepirkšanās pieredzi," saka Iveta Priedīte, tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" vadītāja.
Jaunajā veikala dizainā ir pilnībā pārveidota veikala apgaismojuma sistēma un ieviesta automatizācija veikala iekšējās operācijās. Telpu izkārtojumā būtiski iekļauti dabiskie materiāli, kas atbilst "Inditex" stratēģijai veidot videi draudzīgus veikalus, kas jau ilgu laiku ir viens no uzņēmuma standartiem.
Ar dizaina palīdzību uzlaboti vispārējie darba apstākļi darbiniekiem. Pateicoties jaunajai ērtajai atpūtas zonai, darbinieki varēs atpūsties un doties uz darbu ar enerģiju, kas nepieciešama, lai sniegtu savus labākos darba rezultātus.