news-image

Tirdzniecības centrs “Spice”: 19 jaunākā koncepta veikali un plūsmas pieaugums par 48%

Kopš šā gada aprīļa tirdzniecības nozare ir atsākusi pilnvērtīgu darbu bez Covid-19 ierobežojošiem pasākumiem. Tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Iveta Priedīte atklāj, ka ir jūtamas apmeklētāju ilgas pēc iepirkšanās klātienē un par to liecina arī apmeklētāju plūsmas pieaugums, kas ir par 48% lielāks nekā pērn. 

“Neskatoties uz to, ka pēcpandēmijas laikā mainījās gan patērētāju paradumi, gan arī pati nozare, šobrīd pozitīvi raugāmies uz apmeklējuma datiem – plūsma ir teju tāda pati kā pirms pandēmijas. Mēs ticam, ka spēja pielāgoties pircēju vajadzībām gan fiziski, gan emocionāli šobrīd ir ārkārtīgi svarīga, tāpēc tirdzniecības centrs “Spice” piedzīvo lielas pārmaiņas. Šogad tirdzniecības centros “Spice”, “Spice Home” un Promenādē darbību uzsākuši vairāku zīmolu veikali un jau tagad ir patiess prieks vērot, kā gaiteņus pilda apmeklētāji. Tas kalpo kā papildu dzinulis darboties un sniegt vislabāko iepirkšanās pieredzi,” stāsta tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Iveta Priedīte.

Tirdzniecības centram “Spice” pieejamie dati liecina, ka apmeklētāju plūsma, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir pieaugusi par 48%. Turklāt tirdzniecības centrā pēdējo sešu mēnešu laikā durvis vēruši 19 jaunākā koncepta veikali – desmit no tiem jau esošie tirdzniecības centra nomnieki un deviņi pievienojušies šogad.

Jauno nomnieku vidū ir tādi ievērojami zīmoli kā “GEOX”, “Marc O’Polo”, “Pako Lorente”, “Home&You”, "Candy Pop", “Crème de la Crème” un citi. Kā arī gada sākumā darbību uzsācis Latvijā vienīgais britu parfimērijas veikals “Jo Malone London” un Itālijas modes zīmola “PINKO” veikals. Savukārt kopš maija tirdzniecības centrā “Spice” pieejams Latvijā pirmais franču bērnu apģērbu zīmola “Jacadi” veikals.  

Turpertim desmit zīmoli savas tirdzniecības telpas tirdzniecības centrā “Spice” pielāgojuši jaunākajam zīmola piedāvātajam konceptam, paplašinot, rekonstruējot un modernizējot tās apmeklētāju ērtībām. Viens no šādiem zīmoliem ir “Douglas”, kas aprīlī tirdzniecības centrā “Spice” atklāja Baltijā pirmo jaunākā koncepta veikalu, krietni paplašinot tirdzniecības telpas un mainot tā atrašanās vietu tirdzniecības centrā. Tāpat ievērojamas pārvērtības piedzīvojuši tādi nomnieki kā “Ivo Nikkolo”, “Tommy Hilfiger”, “Intimissimi”, “Hobbyshop”, “NS King”, “Timberland”, “Upes Pērles” un “Baltic Data”, un jau pavisam drīz tirdzniecības centrā “Spice” jaunākā koncepta veikalu atklās arī “Grenardi”.

Vasaras sākumā darbu ir uzsākusi Promenāde – drošs un ērts ceļš gājējiem starp tirdzniecības centriem "Spice" un "Spice Home". Promenādes moduļu mājiņās ir pieejams klientu vēlmēm atbilstošs, kvalitatīvs vietējo ražotāju piedāvājums no tādiem nomniekiem kā “Hartvik”, “Vārpas”, “Coffee STOP” un “Caviar d'Eden”.

Savukārt tirdzniecības centra tuvākajā nākotnē apmeklētājiem durvis vērs vēl astoņas tirdzniecības vietas. Iemīļotā apģērbu un apavu zīmola “Lacoste” veikals, bērnu apģērbu veikals “Reima”, elektorinikas preču veikals “SAMSUNG”, optikas veikals “LVX Optika”, restorāns ”Streetburger” un vīriešu skaistumkopšanas salons “Kowarows Barber shop”. Savukārt pēc atjaunošanas, jaunākā koncepta telpās tirdzniecības centra “Spice” klienti varēs apmeklēt skaistumkopšanas produktu zīmola “The Body shop” veikalu un āzijas restorānu “Gan Bei”.